Yıl 2091

Tuğba Alaca»


 

 Merhaba insanlık! Ben bir zaman makines- hayır hayır bir zaman yazılımı kodladım. 70 sene sonrasından sizlere iletmek istediğim bazı mesajlar var. Hepiniz geleceğin nasıl şekillendiğini merak ediyorsunuzdur. Çok dikkatli okumalısınız! Zira zamanın keskin sınırlarının kıyılarında dolaşan biri olarak kelebek etkisi yaratmak istemem. İnanamayacaksınız ama Ajda Pekkan henüz birkaç sene önce aramızdan ayrıldı. Bu projemi bizzat yakından takip ediyordu. Geçmişteki ona selamlarımı iletiyorum. Gelelim vermek istediğim asıl mesajıma. Anneannemin anlattığı kadarıyla yıllar önce senelerce Şampiyonlar Ligine gidememiş, uzun bir süre şampiyon olamamış bir takım varmış. Bu takım öyle bir takımmış ki taraftarları ne kadar üzülse de kızsa da onu bırakmıyorlarmış. Daha fazla üzülmelerine engel olmak adına onlara bir müjde vereceğim! Fenerbahçe bugün hala ayakta ve dünyanın en iyi takımlarından biri konumunda. Müzesinde onlarca Avrupa kupası bulunuyor. Fakat üzülerek bir şey söylemek istiyorum ,futbol eskisi kadar popüler değil. Sonuçta yeni uçan sporlarımız ortaya çıktı. Birtakım değişikler var (mesela artık top kendiliğinden tespit yapabiliyor.) Hakemlik mesleği de ortadan kalktı sayılır, yapay zeka algoritmalı robotlar saniyede 300 farklı açıdan tarama yaparak kesin sonuç verebiliyor. (Anneannemin anlattığına göre hakemler önceden yanlış kararlar alırmış hala şaşırıyorum .) Fakat değişmeyen tek şey Trabzonsporun 2010-2011 sezonuna hala itiraz etmesi.

  Size birkaç öğüt vereceğim fakat dediklerime uymazsanız sizi çok kötü bir gelecek bekliyor. Acilen TikToku telefonlarınızdan silmelisiniz! Gelecek, sizin için çok karanlık. Birçok yeni aplikasyon gelişti ve durum sandığınızdan daha kötü. Detay verirsem düşüp bayılabilirsiniz! Sizi hayal kırıklığına uğratmak istemesem de bilmeniz gereken bir şey daha var. Covid-19 olarak ortaya çıkan virüsün mutant 2091 versiyonu dehşet verici. Enfekte olan insanlar artık birer zombiye dönüşüyor! Hayır, hayır korkmayın öyle sandığınız gibi değil. Enfekte olan insanları yeni keşfedilen WODFKEOFSDK9 gezegenine gönderiyorlar. Oradaki atmosferin gaz bileşimleri konakçının vücudundaki virüsü öldürürken insanda da bir takım komplikasyonlara neden oluyor. ( Zombi dememin sebebi fiziksel olarak kısa bir süre öyle görünüm oluşturması. ) Sayın geçmişteki bunu okuyan kişiler! Ben kendimi size tanıtmayı unuttum. En başta yapmam gerekeni en son yapıyorum. Ben Ela. Annem ismimi Doktorlar adında bir dizideki karakterden esinlenerek koymuş. Bugün tıpkı sizin Yeşilçam nostaljiniz olduğu gibi bizim de izlediğimiz bazı dizileriniz var. Ezel de bunların başında yer alıyor. Eyşan ismini çocuklara vermek cumhurbaşkanlığı kararnamesiyle yasaklandı! Bir de her insan 35 yaşına geldiğinde ’35 yaşındayım bir seni sevdim çok saçma.repliğini kişisel sanal hologram sinemalarında paylaşıyor. Tabii size onu da anlatırdım fakat zamanım kısıtlı. Gitmeliyim. Hoşça kalın belki bazılarınızla gelecekte de karşılaşırım!