Gel Artık

 Hüseyin Elarslan

                                                                                                                               
Yazmak istiyorum yazamıyorum
Konuşmak istiyorum olmuyor
Dinlemek istiyorum sen yoksun
Neredesin iki gözüm?
Neden ulaşamıyorum sana
Ve neden bulamıyorum seni
Neredesin, kiminlesin
Hangi zamandasın ve sen kimsin?
Belki yüz belki bin yıllık hasret bu
Gel artık                                                               
Nasıl olur, anlamıyorum?
Henüz elini tutmadan

Gözlerine kilitlenip kalmadan
Sen konuşurken elim çenemin altında seni izlemeden
Hayatımdaki varlığın suratıma o aptal gülümsemeyi yerleştirmeden...
Nasıl olur da her zerrem arzular seni
Belki yüz belki bin yıllık hasret bu
Gel artık
Gel artık
Dışarda güneş var
Ben içerimden üşüyorum
İçerimse zifiri karanlık
Belki yüz belki bin yıllık hasret bu
Gel artık