Kör Bıçak

Hatice Harmancı  ve Berke Acet 


Korkak olsaydım eğer aşka inanmıyorum derdim
Korkak değildin ve aşka inanmıyorum derdin
Ne çok fırsatımız yok
Ki masum değilim
Kıskançlıklar, garezler, genç kızların kör kurşun yaftaları
Kör kütük aşklarla doruklarda gerilim
 
Ne inandın ne ikna oldun belki
De yaşamın kör noktalarında rast geldin aşka
Rüyanda uyumanın yanı sıra
Rüyanda rüyalar gördün
 
İki günde bir değişir takvim yaprakları burada
Kör bıçaklar goncaları bilabedel vurur
Bahar tül perdeler ardından göz kırparken
Göğsünden yükselen kelebekler alnıma
Bir öpücük kondurur
Doğrudur sevgilim
Yarayı görmek için deştiğim
Doğrudur
Herkesin tek bir hakkı olduğu
Yani birçok kez kullanılabilen bir hak bu
 
Sevgilim
Hakkımızdan arta kalan yalnızca bir iz
Her şeye göz yummaktan körler gibiyiz
Bak şimdi doğru söyledim